Thankyou readers

Monday, December 23, 2013

Genting Highlands Pahang

//Assalamualaikum and hello guys\\

Hari ni aku nak berceloteh sedikit tak berapa banyak pasal betapa indahnya semasa di Genting Highlands! Awesome! Eh awesome ke? Mestilah. As usually, aku ke sana semestinya untuk berjimba riang gembira dengan rakan-rakan seangkatan. eh? 

Genting Highlands semestinya sebuah tempat yang sejuknya gila gaban tahap cipan beranak lapan kau. Punyalah serius tahap kesejukkan tempat tu. Masa tu pergi guna student package so sememangnya bayaran agak murah. Lagipun cikgu-cikgu yang arrange semua. Kami student just follow up their arrangement. Bila aku pergi? Dah berkurun abad lamanya sampai speechless tak terkata. (menyampah? Aku pun). Haha. Aku pergi masa time selekeh lagi. Time tu baru nak up. Mana tidaknya, aku pergi masa form 2. Nakalnya masa tu memang melampau tahap terkeluar daripada temperature kenakalan. 

You see? Ni lah permandangan dari cable. Aku nak snap pun takut-takut. Tinggi gila gaban sampai cable langgar awan. Tolong percaya please. Haha.


Hutan? Yelah. Hutan lah tu. Tebal kan hutan tu? Sampai tak nampak langsung jalan kat dalam hutan tu. Kehijauan dia terselah plus plus plus. Ketinggian cable dengan hutan tu memang jauh jaraknya tak terkata. Aku yang sememangnya gayat bertambah gayat bila naik menatang ni. Ketaq lutut eden~

















Uncle, why you're tall too much?! You makan Calcium pagi petang siang malam non-stop kah? He's the tallest one in this world maaa.

Cukup sampai di sini sahaja aku berceloteh. Entry aku kali ni sememangnya sangat sangat sangat kekurangan sumber. Gambar-gambar sepanjang aku di Genting bersama kawan-kawan dah hilang ! Uwaaaaaaaa ! (nangis guling-guling sampai badan sakit-sakit). Sedihnyaaaaaa tak terkata.

Lagipun, masa aku form 2, otak aku tak pernah terfikir nak simpan apa-apa kenangan sebaik-baiknya. Bila gambar-gambar yang aku snap dah hilang, aku just watlek watpeace watcool je. Tiada kerisauan menyelubungi diri langsung. Sekarang baru rasa ralat sangat sebab aku tak menitikberatkan kenangan pada zaman dahulukala. Haihh korang jangan jadi seperti aku okey.

KataKata tulus ikhlas daripada AisyahAzman ::
Kenangan itu penting untuk disimpan.
Kerana kenangan tersebut akan hadir sekali sahaja seumur hidup.
Jangan ambil ringan terhadap kenangan yang telah dicipta. :)

Akhir kata, meh meh meh datang Pusat Peranginan yang terlampau banyak angin di Genting Highlands. Terasa seperti di luar negara phewwww ~

With love,
AisyahAzman


6 comments:

komen sini thanks dearies:)